Day 11 - Reisverslag uit Banjar Penestanan Kaja, Indonesië van Maureen Veenstra - WaarBenJij.nu Day 11 - Reisverslag uit Banjar Penestanan Kaja, Indonesië van Maureen Veenstra - WaarBenJij.nu

Day 11

Blijf op de hoogte en volg Maureen

27 April 2016 | Indonesië, Banjar Penestanan Kaja

De tweede dag vrijwilligers werk was weer heel leuk! Kinderen waren nog steeds beetje verlegen maar een paar waren al stuk losser dan dag 1.
Vooral als je buiten met ze gaat spelen is het een grote explosie van energie.
Het was een korte les, we hebben ze het liedje 'Twinkle, twinkle little star' geleerd wat ze al heel snel te pakken hadden. Daarna gingen we ze leren wat airplane was, om vervolgens vliegtuigjes te maken. Het maken vonden ze gelukkig niet te moeilijk, aangezien ze nog maar 3/4 jaar oud zijn en daarna lekker inkleuren.
Na de pauze gingen ze weer dansen oefenen voor hun ceremonie op woensdag.

Na de les hebben we meteen de les voor vrijdag voorbereid aangezien we woensdag en donderdag geen les hebben.
Even lunchen en daarna ben ik naar m'n kamer gegaan gewoon lezen en niks doen. Heerlijk!

's avonds gingen we eten in de kantine, vervolgens naar Vespa en heel wat bier gedronken. 1 avondje moet kunnen, kaart spelletjes gespeeld tot sluitingstijd en gekletst met de werknemers.
Opweg naar huis kwam ik nog wat bekenden tegen en bij hun gezeten en gekletst.
Eenmaal thuis viel ik accuut in slaap en ik heb zoooo heerlijk geslapen! Haha.

Lekker rustig dagje :)

Goodnight x

(22:59 in Bali, 16:59 in Amsterdam)

  • 27 April 2016 - 19:13

    Marijn:

    Eindelijk een beetje bijkomen van alles wat je doet en beleefd, lekker. Hopelijk ook nog een beetje vakantie gevoel zo. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maureen

Hee ik ben Maureen! Welkom op mijn pagina. Hier zal ik reisverslagen over mijn reis naar Bali in zetten. In het bijhouden hiervan ben ik niet de beste, dus dat wordt nog wat. Waarom ik vrijwilligerswerk in Bali ga doen? Volgens mensen om mij heen loop ik al van kleins af aan te zeggen dat ik naar het buitenland wil en dan het liefste mensen helpen. Een paar jaar terug heb ik voor mezelf besloten dat ik vrijwilligerswerk wil gaan doen in Afrika. Hier ben ik op gekomen omdat school je zo erg liet nadenken over wat je wilt gaan studeren en aangezien ik toen (nu nog steeds) geen idee heb wat, heb ik besloten een tussenjaar te nemen na school. Dit jaar ga ik dus spenderen in Afrika. Maar nu, vind ik vrijwilligerswerk in het buitenland wel leuk? Zo kwam ik op het idee om voor 3 weken naar Bali te gaan en dit te gaan ontdekken! Ik heb er ongelofelijk veel zin in en wat een levenservaring ga ik tegemoet! Kisses

Actief sinds 26 Maart 2016
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 8655

Voorgaande reizen:

16 April 2016 - 08 Mei 2016

Mijn reis naar Bali

Landen bezocht: