Day 13 - Reisverslag uit Banjar Penestanan Kaja, Indonesië van Maureen Veenstra - WaarBenJij.nu Day 13 - Reisverslag uit Banjar Penestanan Kaja, Indonesië van Maureen Veenstra - WaarBenJij.nu

Day 13

Blijf op de hoogte en volg Maureen

01 Mei 2016 | Indonesië, Banjar Penestanan Kaja

Okee het is nu zondag en donderdag is al even geleden dus moet weer terug denken. Doe gewoon zoveel leuke dingen en maak zoveel mee dat je de tijd niet kan vinden het op te schrijven.

Donderdag was de dag na de ceremonie en omdat de kinderen tot heel laat op waren, hadden ze vrij. Uitslapen voor mij dus! Haha, om 11uur werd ik opgehaald door de taxi met Ebba, Kristina en Iria. Op naar de Tegenungan waterfall!
Het was Kristina haar laatste dag bij Green lion (de vrijwilligersorganisatie) dus was dit ons plan om haar laatste dag goed te vieren. De waterval was geweldig! Echt prachtig en overweldigend. Heerlijk photoshoots gehouden, lekker zwemmen en vervolgens nog even het heilige water in.
Om ongeveer 13:00 gingen we weer terug om vervolgens thuis naar het Rice field zwembad te gaan, waar we achterkomend dat de eigenaars Nederlands zijn! Super leuk geklets lekker dagje zonnen en 's avonds eten bij de kantine.
Na de construction dag (het bouwen) en dagje zonnen had ik eindelijk het gevoel dat ik ook werkelijk een kleurtje kreeg, haha helemaal blij.

Na het avond eten zijn we naar Cupit gegaan, hier gingen we nogal los en hebben een gezellige avond met bier, cocktails en kaarten gehad. Hoe later, hoe voller het werd en met live muziek was het hele plaatje compleet. Na twaalven toch besloten maar naar huis te gaan, ipv met andere mensen die niet de volgende dag op hoefden, door te gaan naar ander café.

Het was een heerlijk dagje!
Foto's zal ik er later met betere wifi nog allemaal opzetten ;)

Goodnight kiss!

(23:25 in Bali, 17:25 in Amsterdam)

  • 01 Mei 2016 - 17:38

    Margreet:

    Feestbeest

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maureen

Hee ik ben Maureen! Welkom op mijn pagina. Hier zal ik reisverslagen over mijn reis naar Bali in zetten. In het bijhouden hiervan ben ik niet de beste, dus dat wordt nog wat. Waarom ik vrijwilligerswerk in Bali ga doen? Volgens mensen om mij heen loop ik al van kleins af aan te zeggen dat ik naar het buitenland wil en dan het liefste mensen helpen. Een paar jaar terug heb ik voor mezelf besloten dat ik vrijwilligerswerk wil gaan doen in Afrika. Hier ben ik op gekomen omdat school je zo erg liet nadenken over wat je wilt gaan studeren en aangezien ik toen (nu nog steeds) geen idee heb wat, heb ik besloten een tussenjaar te nemen na school. Dit jaar ga ik dus spenderen in Afrika. Maar nu, vind ik vrijwilligerswerk in het buitenland wel leuk? Zo kwam ik op het idee om voor 3 weken naar Bali te gaan en dit te gaan ontdekken! Ik heb er ongelofelijk veel zin in en wat een levenservaring ga ik tegemoet! Kisses

Actief sinds 26 Maart 2016
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 8699

Voorgaande reizen:

16 April 2016 - 08 Mei 2016

Mijn reis naar Bali

Landen bezocht: