Day 15 - Reisverslag uit Banjar Penestanan Kaja, Indonesië van Maureen Veenstra - WaarBenJij.nu Day 15 - Reisverslag uit Banjar Penestanan Kaja, Indonesië van Maureen Veenstra - WaarBenJij.nu

Day 15

Blijf op de hoogte en volg Maureen

01 Mei 2016 | Indonesië, Banjar Penestanan Kaja

Alweer 2 weken op Bali, de tijd is voorbij gevlogen! Helaas doet mijn telefoon sinds dit weekend raar en kan ik alleen nog maar selfies maken want hij is te warm voor de andere kant met flits, terwijl ik flits niet eens wil gebruiken. Dus dat zijn wat minder foto's.

Zaterdag ochtend we worden wakker, beetje brak maar verder alles prima.
Heerlijk uitgebreid ontbijt, met vers fruit, roerei, vruchtensap en koffie.
Goed begin van een mooie dag.

Vlak na het ontbijt krijg ik buikpijn en begin me steeds slechter te voelen. Opweg naar het strand vraag ik naar een apotheek, wat uiteindelijk een huisarts blijkt te zijn, en ga er langs. Wat medicijnen mee gekregen, meteen ingenomen, ouders geïnformeerd en op naar het strand. Want ja, je laat je geweldige weekend op Gili toch niet verpesten.

Dagje strand was heerlijk en zo mooi!
Na de medicijnen voelde ik me stukke beter, heerlijke gezwommen, prachtig gesnorkeld en hele stukken gewandeld. Jeeh nog bruiner geworden haha!
Het was een lekker dagje en rond 16:00 gaan we ergens lunchen.

Na lunch naar onze bungalow, douchen en opfrissen. Maar ik stort weer helemaal in, ik merk dat ik teveel van mijn lichaam gevraagd heb, terwijl het die ochtend vroeg om rust. Het had de hele dag voor mij gevochten. Dus ik was heel erg moe en niet gewoon moe, maar ik sta op instorten, ben niet lekker moe.
Iria en ik zijn even op bed gaan liggen om rustig aan te doen, beiden in slaap gevallen rond 21:00 en worden om 22:00 weer wakker. Ik voelde me alleen maar slechter. Toch moesten we wat eten, we zijn even naar de hoofdstraat gegaan. Ik had het gevoel alsof het een droom was en liep slaapdronken rond op automatische piloot. Heb ook niet gegeten, zat nog vol van de lunch, Iria haalde noodles en at ze op bij het huisje. Ze is series gaan kijken en ik heb geslapen. Heel saai, maar was gewoon niet lekker, lichaam schreeuwde om rust.

Volgende dag voelde ik me alweer beter, no worries.

Sleepwell! Kiss

(23:58 in Bali, 17:58 in Amsterdam)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maureen

Hee ik ben Maureen! Welkom op mijn pagina. Hier zal ik reisverslagen over mijn reis naar Bali in zetten. In het bijhouden hiervan ben ik niet de beste, dus dat wordt nog wat. Waarom ik vrijwilligerswerk in Bali ga doen? Volgens mensen om mij heen loop ik al van kleins af aan te zeggen dat ik naar het buitenland wil en dan het liefste mensen helpen. Een paar jaar terug heb ik voor mezelf besloten dat ik vrijwilligerswerk wil gaan doen in Afrika. Hier ben ik op gekomen omdat school je zo erg liet nadenken over wat je wilt gaan studeren en aangezien ik toen (nu nog steeds) geen idee heb wat, heb ik besloten een tussenjaar te nemen na school. Dit jaar ga ik dus spenderen in Afrika. Maar nu, vind ik vrijwilligerswerk in het buitenland wel leuk? Zo kwam ik op het idee om voor 3 weken naar Bali te gaan en dit te gaan ontdekken! Ik heb er ongelofelijk veel zin in en wat een levenservaring ga ik tegemoet! Kisses

Actief sinds 26 Maart 2016
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 8691

Voorgaande reizen:

16 April 2016 - 08 Mei 2016

Mijn reis naar Bali

Landen bezocht: