Day 5 and 6 - Reisverslag uit Banjar Penestanan Kaja, Indonesië van Maureen Veenstra - WaarBenJij.nu Day 5 and 6 - Reisverslag uit Banjar Penestanan Kaja, Indonesië van Maureen Veenstra - WaarBenJij.nu

Day 5 and 6

Blijf op de hoogte en volg Maureen

21 April 2016 | Indonesië, Banjar Penestanan Kaja

Day 5
Het is alweer donderdag avond dus ik weet niet meer precies alles wat er gister gebeurd is.
We begonnen om 9uur ’s ochtends te wandelen naar de rijstvelden, het was prachtig! Van te voren wisten we dat we 3uur gingen lopen en het was zo warm en geen schaduw.. Uiteindelijk hebben we maar een kwartier tussen de rijsvelden gelopen en daarna een heel stuk over de weg (heuvel op, af, op, af, enz). Uiteindelijk zijn we gestopt bij een kunstgalerij en daarna nog even ergens wat wezen drinken. Na een halfuurtje pauze liepen we weer verder maar kwamen we terecht op een prachtig stuk landschap. Het was heel hoog, dus je keek overal over heen. Het was zo warm! Ik vond het een lekkere work-out, alsof ik uren gesport heb alleen dan in de natuur ipv de sportschool.

Toen we terug kwamen hadden we even pauze en met de meeste zijn we naar de kantine gegaan om wat te eten. Daarna gedoucht bij ons huisje, aangekleed en meteen door naar ‘language class’. Weer wat extra woordjes geleerd onder de categorieën fruit, dagen en dieren. Omdat we allemaal kapot waren mochten we na een uur stoppen ipv 2 uur en we waren zo blij. ’s Avonds zijn we wat wezen eten bij de kantine en meteen door naar ons nieuwe huisje, want ja we zijn met z’n drieën verhuisd naar een kamer. Het is prachtig met een balkon, alleen is de douche zo smerig. Is ook nooit goed he

  • 21 April 2016 - 17:49

    Marijn:

    Wat is er nou lekkerder dan buiten sporten! Heerlijk, vooral met zulke temperaturen. Ook wel grappig dat je niet drie weken op dezelfde plek zit maar lekker steeds mag verhuizen. Zo maak je nog es wat mee. En hoe leuk is het dat je nu een balkon hebt! Leuke foto's die op fb voorbij komen! Helemaal niet jaloers makend... LY x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maureen

Hee ik ben Maureen! Welkom op mijn pagina. Hier zal ik reisverslagen over mijn reis naar Bali in zetten. In het bijhouden hiervan ben ik niet de beste, dus dat wordt nog wat. Waarom ik vrijwilligerswerk in Bali ga doen? Volgens mensen om mij heen loop ik al van kleins af aan te zeggen dat ik naar het buitenland wil en dan het liefste mensen helpen. Een paar jaar terug heb ik voor mezelf besloten dat ik vrijwilligerswerk wil gaan doen in Afrika. Hier ben ik op gekomen omdat school je zo erg liet nadenken over wat je wilt gaan studeren en aangezien ik toen (nu nog steeds) geen idee heb wat, heb ik besloten een tussenjaar te nemen na school. Dit jaar ga ik dus spenderen in Afrika. Maar nu, vind ik vrijwilligerswerk in het buitenland wel leuk? Zo kwam ik op het idee om voor 3 weken naar Bali te gaan en dit te gaan ontdekken! Ik heb er ongelofelijk veel zin in en wat een levenservaring ga ik tegemoet! Kisses

Actief sinds 26 Maart 2016
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 8717

Voorgaande reizen:

16 April 2016 - 08 Mei 2016

Mijn reis naar Bali

Landen bezocht: